• Search
  • Member List
  • Help
  • Random Thread

  • Slow page loading and "timing out" issue?
    #1
    Slow page loading and "timing out" issue?

    currently having the above problem. Anyone else??
    Reply
    #2
    I'm not having any troubles. Sorry kaiser.

    Wildcard is awesome.
    Reply
    #3
    SHIT!! It's at my end?

    Here we go again. Thought for the last few days i might have an issue. Gonna uninstall and re-install Firefox and see what happens.
    if that's not the problem i think i might be infected. Also getting the "Firefox is Not Responding" message with a frozen screen at times.

    Also, the picture below shows a "windows 7 Test" that only appeared afew days ago.

    [Image: ufbeC.jpg]

    Gonna switch O/S's / Drives and see is there a noticable difference.
    Reply
    #4
    kairser... low tech potential semi-fix...

    set up another dns profile for either google or freedns... usually works.

    "Yeah. I understand the mechanics of it, shithead. I just don't understand how this is any less retarded than what I'm suggesting." - Kiley; Housebound.
    Reply
    #5
    (04-25-2012, 04:13 PM)stormium Wrote:  kairser... low tech potential semi-fix...

    set up another dns profile for either google or freedns... usually works.

    Cheers stormy. gonna try that 1 first Smile
    Reply
    #6
    All is normal off this drive. Gonna go back to the drive i'm having the problem with and try your suggestion on it Stormy
    Reply
    #7
    Hope you get it going.

    Wildcard is awesome.
    Reply
    #8
    follow up: did it work?

    "Yeah. I understand the mechanics of it, shithead. I just don't understand how this is any less retarded than what I'm suggesting." - Kiley; Housebound.
    Reply
    #9
    (05-02-2012, 03:28 PM)stormium Wrote:  follow up: did it work?

    dunno Big Grin
    Reply
    #10
    my pageloading on rc is always slow or not happeningAngry

    consistency is the hobdob
    of small minds[
    Reply





    Users browsing this thread: 1 Guest(s)
    Rant Central
    Speak Your Mind