• Search
  • Member List
  • Help
  • Random Thread

  • Help Request Alternative to convertXtoDVD
    #1
    Hi all,

    I currently use ConvertXtoDVD for converting and burning downloaded DVD's. I'm very happy with it to date but am just curious to know is their an alternative to it that does the converting/burning faster and which is not so resource heavy.??
    Reply
    #2
    TBH i would never change,ConvertXtoDvD is one hell of a programme
    Reply
    #3
    (12-22-2011, 04:41 PM)karpackie Wrote:  TBH i would never change,ConvertXtoDvD is one hell of a programme

    I totally agree KARPACKIE. I suppose it's the age old wish of wanting more/faster/stronger etc. Maybe in the new year i'll look into upgrading my MB/CPU and RAM Smile
    Reply
    #4
    yeah was gonna say that,give it a bit of wellie with more RAM
    Reply
    #5
    My current rig is maxed out a 4gig. I don't do any gameing but i'd like 8 or 16gig with a 2nd generation i7 processor.

    Dear Santa.............. lmfao
    Reply
    #6
    lol if ya sell that one on adverts.ie or is that you,there is someone with the name 2000kaiser i think selling a pc
    Reply
    #7
    (12-22-2011, 05:06 PM)karpackie Wrote:  lol if ya sell that one on adverts.ie or is that you,there is someone with the name 2000kaiser i think selling a pc

    No not me KARPACKIE. Only variation i use on 2010kaiser is 2k10kaiser.
    Reply
    #8
    (12-22-2011, 05:09 PM)2010kaiser Wrote:  
    (12-22-2011, 05:06 PM)karpackie Wrote:  lol if ya sell that one on adverts.ie or is that you,there is someone with the name 2000kaiser i think selling a pc

    No not me KARPACKIE. Only variation i use on 2010kaiser is 2k10kaiser.

    aw rite just thought this was you

      Show
    Reply
    #9
    (12-22-2011, 05:21 PM)karpackie Wrote:  
    (12-22-2011, 05:09 PM)2010kaiser Wrote:  
    (12-22-2011, 05:06 PM)karpackie Wrote:  lol if ya sell that one on adverts.ie or is that you,there is someone with the name 2000kaiser i think selling a pc

    No not me KARPACKIE. Only variation i use on 2010kaiser is 2k10kaiser.

    aw rite just thought this was you

      Show

    That's a serious piece of kit! Wouldn't mind getting my mits on that Smile
    Reply
    #10
    ConvertXtoDVD for me too!

    What if Microsoft bought this out?
    Reply





    Users browsing this thread: 1 Guest(s)
    Rant Central
    Speak Your Mind